czwartek, 24 maja 2012

Snugli Mama

Snugli Mama


Branding dla kobiet nie kończy się na młodych i pięknych (choć to się nie wyklucza). 

Jennifer Delonge, żona rockmana Toma Delonge'a z Blink 182, stworzyła designerską kolekcję dla Snugli, producenta nosidełek dla dzieci. Nosidełka niczym nie przypominają workowatych plecaków czy toreb - czyli ostatniej rzeczy, którą młoda mama chce na siebie założyć. Są dopasowane do ciała i mama może wybrać sobie modny wzór, który chce mieć na swoim Snugli. 

Tom Delonge, wokalista Blink 182 z żoną Jennifer Delonge, projektantką akcesoriów dla dzieci

Dobry PR dla Snugli
Snugli jest firmą, która doskonale wykorzystał PR skierowany do kobiet. Firma sprezentowała nosidełka kilku mamom celebrytkom, które chętnie pokazywały się z nimi na ulicach, a dobrymi zdjęciami zajęli sie już paparazzi. W ten sposób Snugli pojawił się na okładkach pism kobiecych i zdobył niesamowitą popularność. Angielska modelka i fotografka Penny Lancaster za pomocą Snugli z brytyjską flagą podkreślała swój patriotyzm podróżując z synkiem. 

Powiew świeżości
Kampania Snugli świetnie wykorzystuje potrzebę młodych mam do odświeżenia siebie i swojego wizerunku.Po ciąży kobieta nie chce już czuć się jak ciężarówka. Snugli daje jej modne rozwiązanie, mamy mogą się dzięki niemu wyrazić, w tym samym czasie dbając o bliskość z dzieckiem. 

I tak oto na blogu pojawia nam się przykład PRu skierowanego do kobiet. Inspirujące, nieinwazyjne, prokobiece - daję PRowi Snugli 5+ :)
Ciekawe co znajdę jutro...

Świeże pomysły mile widziane! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz