sobota, 5 maja 2012

Cocomania, czyli czego pragną kobiety cz.I

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.
Coco Chanel


Trendy, stylowy, modny, na czasie, popularny, na topie, atrakcyjny ... 
Tego właśnie szukają trendsetterzy na całym świecie. Kto, trendsetterzy? Kim właściwie są i co robią? Jest to każdy, kto próbuje wykreować na coś modę. Nie można więc przypisać im jednej dziedziny jak moda, film, marketing czy reklama. "Wstrzelenie się" ze swoim pomysłem i zarażenie nim innych to marzenie i dążenie wielu, wielu, wielu - naprawdę wielu z nas. Czym jednak jest świetny pomysł bez odpowiednio określonej grupy docelowej? Tylko pomysłem. Jego sukces jest wątpliwy a realizacja mało satysfakcjonująca. Dlatego też warto pomyśleć najpierw o mieszkańcach zanim zaczniemy odkrywać Amerykę. Ponad połowę naszego globu stanowią kobiety. Co więcej, 83% kobiet dokonuje większości decyzji zakupowych. Do kogo więc powinniśmy adresować nasze pomysły? 

Ciekawe jest to, że większość pomysłów, które trafiają do nas przez mass media tworzą mężczyźni. Pomysł powinien dotrzeć do głębszych zakamarków naszej podświadomości, powinien nas połechtać, wywołać wspomnienia, marzenia lub po prostu kazać nam pomyśleć. Jeżeli chcemy kierować pomysł do kobiet, przekaz musi być bardzo dokładnie przemyślany i dopasowany do kobiecego sposobu myślenia. I tu pojawia się sieć nieporozumień. Czy kobiety na prawdę kochają kolor różowy? Czy ich marzeniem jest nowy odkurzacz i czy modelka na billboardzie galerii handlowej to typowa kobieta, która do niej chodzi? 

Czego zatem pragną kobiety? Nie, nie chodzi tu o to, czego powinny pragnąć, tylko co naprawdę potrafi ją połechtać i wzbudzić gęsią skórkę lub bajkową rozkosz w jej głowie.

Jeśli pomyślałaś/eś o ... chodzi o coś większego.

Wspólnie do tego dojdziemy. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz