poniedziałek, 22 października 2012

Customer Empowerment, czyli klient ma głos


Konferencja Customer Empowerment, czyli klient ma głos
6 listopada, Warszawa, Klub Endorfina w Pałacu Zamoyskich, ul. Foksal 2


Koniec z nudnymi wykładami - zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty.  Już 6 listopada
w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet. Organizatorem konferencji jest portal badawczy i opiniotwórczy
Prekursorki.pl. Wydarzenie w formie 30-minutowych prelekcji zgromadzi ekspertów z dziedziny angażowania klientów i komunikacji marketingowej.
Gościem specjalnym będzie Agata Młynarska, która podzieli się swoimi obserwacjami na temat kobiet i opowie o prowadzeniu portalu kobiecego Onaonaona.pl.

Tematyka konferencji:
Customer Empowerment i Marketing skierowany do kobiet

·       Komunikacja, która sprzedaje
·       Pozyskiwanie informacji o preferencjach klientów
·       Zaangażowanie klienta w tworzenie produktu lub marki
·       Tworzenie poczucia bliskości z marką
·       Komunikacja trudnego produktu
·       Czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet
·       Czego pragną kobiety?
Wydarzenie jest skierowane do marketerów, brand managerów, product managerów, PRowców, badaczy oraz przedstawicieli mediów, którzy są zainteresowani najnowszymi trendami i skutecznymi rozwiązaniami w branży marketingowej.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Agata Młynarska i przedstawiciele firm: LemonSky (autor kampanii Serce i Rozum i Eksperci Tesco), GetResponse, Innovatika, PBS, Prekursorki.pl, Dojrzewalnia Róż.
Szczegółowe informacje o konferencji na stronie: www.prekursorki.pl/konferencja

Wyniki badań przeprowadzonych przez Prekursorki.pl jednoznacznie wskazują na chęć Polek do aktywnego ingerowania w tworzenie produktów.




Czego pragną kobiety, czyli jak kupuje 
najpotężniejszgrupa zakupowa



Klientka przyszłości

Dawniej robienie zakupów było dla kobiety możliwością
wyruszenia w świat, wyrwanie się z ciasnego uścisku rodziny.
Była to jedna z pierwszych form wyzwolenia kobiet. 
Teraz kobiecie nie wystarczy dobra odpowiedź.
Ona poszukuje odpowiedzi IDEALNEJ. Świadczy o tym
przewaga kobiet w mediach społecznościowych,
gdzie często wymieniają się swoimi opiniami na temat



Prekursorki.pl (czerwiec 2012) Badanie Czego pragną kobiety

 
wyboru wakacji, kosmetyków, produktów spożywczych,
a nawet samochodów. 58 proc. użytkowników
Facebooka, 62 proc. Twittera i 62 proc. MySpace to 
kobiety. Podobnie sytuacja przedstawia się wśród
blogerek, których na świecie jest ponad 36 milionów. 
Te liczby mówią same za siebie i nie należy ich lekceważyć przy planowaniu strategii marketingowej dla swoich produktów. Jak zatem będzie się zachowywać klientka przyszłości? Poszukiwanie idealnej odpowiedzi w mediach lub wśród znajomych to już za mało. 84 proc. kobiet chce mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów. Dla 14 proc. jest to obojętne, a tylko 2 proc. nie czuje takiej potrzeby.

Zakupy są kobietą
Dla 90 proc. Polek zakupy to przyjemność, a tylko 3 proc. kobiet uważa je za przykry obowiązek. 

Prekursorki.pl (czerwiec 2012) Badanie Czego pragną kobiety

Przekłada się to bezpośrednio na liczbę kobiet decydujących o zakupach w swoich gospodarstwach domowych. Badanie ankietowe Czego pragną kobiety przeprowadzone przez portal Prekursorki.pl wykazuje, że 63 proc. kobiet samych podejmuje decyzje o bieżących zakupach. Ponad 36 proc. decyduje o nich wraz
z partnerem, a jedynie 1 proc. zakupów bieżących robi mężczyzna. Wyniki mówią same za siebie – ZAKUPY SĄ KOBIETĄ!

Te i inne zagadnienia zostaną szeroko omówione podczas konferencji Customer Empowerment, czyli klient ma głos.

Raport Czego pragną kobiety, czyli jak kupuje najpotężniejsza grupa zakupowa jest dostępny na stronie Prekursorki.pl.
Szczegółowe informacje o konferencji znajdują się na stronie: www.prekursorki.pl/konferencja


konferencja customer empowerment prekursorki.pl zakupy shopping polki same o sobie pbs lemonsky Agata Młynarska czego pragną kobiety raport ulubione marki Polek Polki na zakupach zakupy na obcasach marketing dla kobiet wom word of mouth customer empowerment czyli klient ma głos 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz