Branding dla kobiet nie kończy się na młodych i pięknych (choć to się nie wyklucza).
Jennifer Delonge, żona rockmana Toma Delonge'a z Blink 182, stworzyła designerską kolekcję dla Snugli, producenta nosidełek dla dzieci. Nosidełka niczym nie przypominają workowatych plecaków czy toreb - czyli ostatniej rzeczy, którą młoda mama chce na siebie założyć. Są dopasowane do ciała i mama może wybrać sobie modny wzór, który chce mieć na swoim Snugli.
Tom Delonge, wokalista Blink 182 z żoną Jennifer Delonge, projektantką akcesoriów dla dzieci |
Snugli jest firmą, która doskonale wykorzystał PR skierowany do kobiet. Firma sprezentowała nosidełka kilku mamom celebrytkom, które chętnie pokazywały się z nimi na ulicach, a dobrymi zdjęciami zajęli sie już paparazzi. W ten sposób Snugli pojawił się na okładkach pism kobiecych i zdobył niesamowitą popularność. Angielska modelka i fotografka Penny Lancaster za pomocą Snugli z brytyjską flagą podkreślała swój patriotyzm podróżując z synkiem.
Powiew świeżości
Kampania Snugli świetnie wykorzystuje potrzebę młodych mam do odświeżenia siebie i swojego wizerunku.Po ciąży kobieta nie chce już czuć się jak ciężarówka. Snugli daje jej modne rozwiązanie, mamy mogą się dzięki niemu wyrazić, w tym samym czasie dbając o bliskość z dzieckiem.
I tak oto na blogu pojawia nam się przykład PRu skierowanego do kobiet. Inspirujące, nieinwazyjne, prokobiece - daję PRowi Snugli 5+ :)
Ciekawe co znajdę jutro...
Ciekawe co znajdę jutro...
Świeże pomysły mile widziane! :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz