Konferencja
Customer Empowerment, czyli klient ma głos
6
listopada, Warszawa, Klub Endorfina w Pałacu Zamoyskich, ul. Foksal 2
Koniec z nudnymi
wykładami - zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami
realizują swoje projekty. Już 6 listopada
w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet. Organizatorem konferencji jest portal badawczy i opiniotwórczy Prekursorki.pl. Wydarzenie w formie 30-minutowych prelekcji zgromadzi ekspertów z dziedziny angażowania klientów i komunikacji marketingowej.
w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet. Organizatorem konferencji jest portal badawczy i opiniotwórczy Prekursorki.pl. Wydarzenie w formie 30-minutowych prelekcji zgromadzi ekspertów z dziedziny angażowania klientów i komunikacji marketingowej.
Gościem
specjalnym będzie Agata Młynarska,
która podzieli się swoimi obserwacjami na temat kobiet i opowie o prowadzeniu
portalu kobiecego Onaonaona.pl.
Tematyka konferencji:
Customer Empowerment i Marketing skierowany do kobiet
·
Komunikacja, która sprzedaje
·
Pozyskiwanie informacji o preferencjach klientów
·
Zaangażowanie klienta w tworzenie produktu lub marki
·
Tworzenie poczucia bliskości z marką
·
Komunikacja trudnego produktu
·
Czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet
·
Czego pragną kobiety?
Wydarzenie jest skierowane do marketerów, brand managerów, product managerów,
PRowców, badaczy oraz przedstawicieli mediów, którzy są zainteresowani
najnowszymi trendami i skutecznymi rozwiązaniami w branży marketingowej.
Wśród prelegentów znajdą się m.in.
Agata Młynarska i przedstawiciele firm: LemonSky (autor kampanii Serce i Rozum
i Eksperci Tesco), GetResponse, Innovatika, PBS, Prekursorki.pl, Dojrzewalnia
Róż.
Wyniki badań przeprowadzonych
przez Prekursorki.pl jednoznacznie wskazują na chęć Polek do aktywnego
ingerowania w tworzenie produktów.
najpotężniejsza grupa zakupowa
Dawniej robienie zakupów było dla kobiety możliwością
wyboru wakacji, kosmetyków, produktów
spożywczych,
Przekłada się to bezpośrednio na liczbę
kobiet decydujących o zakupach w swoich gospodarstwach domowych. Badanie
ankietowe Czego
pragną kobiety przeprowadzone
przez portal Prekursorki.pl wykazuje,
że 63
proc. kobiet samych
podejmuje decyzje
o bieżących zakupach. Ponad 36 proc. decyduje o nich wraz
z partnerem, a jedynie 1 proc. zakupów bieżących robi mężczyzna. Wyniki mówią same za siebie – ZAKUPY SĄ KOBIETĄ!
Klientka
przyszłości
Dawniej robienie zakupów było dla kobiety możliwością
wyruszenia w świat,
wyrwanie się z ciasnego uścisku rodziny.
Była to jedna z
pierwszych form wyzwolenia kobiet.
Teraz kobiecie nie
wystarczy dobra odpowiedź.
Ona poszukuje odpowiedzi
IDEALNEJ. Świadczy o tym
przewaga kobiet w
mediach społecznościowych,
gdzie często
wymieniają się swoimi opiniami na temat
|
a nawet samochodów.
58 proc. użytkowników
Facebooka, 62 proc.
Twittera i 62 proc. MySpace to
kobiety. Podobnie sytuacja przedstawia się wśród
blogerek, których na świecie jest ponad 36 milionów.
Te liczby mówią same za siebie i nie należy ich lekceważyć przy planowaniu strategii marketingowej dla swoich produktów. Jak zatem będzie się zachowywać klientka przyszłości? Poszukiwanie idealnej odpowiedzi w mediach lub wśród znajomych to już za mało. 84 proc. kobiet chce mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów. Dla 14 proc. jest to obojętne, a tylko 2 proc. nie czuje takiej potrzeby.
Te liczby mówią same za siebie i nie należy ich lekceważyć przy planowaniu strategii marketingowej dla swoich produktów. Jak zatem będzie się zachowywać klientka przyszłości? Poszukiwanie idealnej odpowiedzi w mediach lub wśród znajomych to już za mało. 84 proc. kobiet chce mieć wpływ na kształtowanie nowych produktów. Dla 14 proc. jest to obojętne, a tylko 2 proc. nie czuje takiej potrzeby.
Zakupy są kobietą
Dla 90
proc. Polek zakupy
to przyjemność, a tylko 3 proc. kobiet uważa je za przykry obowiązek.
|
z partnerem, a jedynie 1 proc. zakupów bieżących robi mężczyzna. Wyniki mówią same za siebie – ZAKUPY SĄ KOBIETĄ!
Te i inne zagadnienia zostaną szeroko omówione podczas
konferencji Customer Empowerment, czyli klient
ma głos.
Raport Czego pragną kobiety, czyli jak kupuje
najpotężniejsza grupa zakupowa jest dostępny na stronie Prekursorki.pl.
konferencja customer empowerment prekursorki.pl zakupy shopping polki same o sobie pbs lemonsky Agata Młynarska czego pragną kobiety raport ulubione marki Polek Polki na zakupach zakupy na obcasach marketing dla kobiet wom word of mouth customer empowerment czyli klient ma głos
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz